Monday, August 29, 2016

Luuletaja istus puu all ja kirjutas

Pühapäeval läks mu unenägu täide. 
"A Woman Reading" - Claude Monet
Päike - check
Maani seelik - check
Paljad jalad - check
Loomingupäevik - check
Puu, mille all istuda ja kirjutada - check

Boonused:

* Üks kaasa võetud õun.

* Vana naine koeraga, kes kaebles, et kõnniteel on klaasikillud ja õnnetu Muki (üliloominguline koeranimi muidugi minu poolt) peab kildude sees käima. Tõesti, keegi oli vähemalt kolm pudelit asfaldile lasknud puruneda. 

* Palju paljaid inimesi. Sest olin ikkagi (Stroomi) ranna territooriumil, mitte pargis, nagu unes olin näinud.

* Kari sipelgaid ja teisi putukaid. Ma istusin seal puujuurel nii kaua, et muutusin sipelgate arvates juba ilmselt osakeseks nende elukeskkonnast. Kui nad aga otsusekindlalt mööda mu oksi (see tähendab, jäsemeid) ronima hakkasid, tuli mul juured maa küljest lahti rebida ja lahkuda. 

No comments: