Saturday, August 27, 2016

Popp kokk hoos

Seitsmendas (ja vist isegi juba kuuendas) klassis olid meil kokandustunnid ja millegipärast sai meie söögitegemise loosungiks "Popid kokad hoos". Me ei teinud küll iialgi vegantoite (kui üks arbuusibool välja arvata) ja kõik "popid kokad" on Haapsalust kuhugi muu maailma peale laiali valgunud, aga süüa teha meeldib mulle endiselt. 

Seda suuresti tänu Sandra Vungi raamatule "Taimsed õhtusöögid", mille mõni nädal tagasi endale soetasin. Hästi mõnus on alguses raamatut lapata ja omale söök välja valida, siis poest vajalikud asjad tuua ja uhama asuda. Et ma teen tavaliselt süüa ainult endale, siis saan ühte toitu päris mitu päeva süüa ja mitte ainult õhtuti. See raamat oli igatahes üks väga kasulik ost, sest isegi kui ma selles sisalduvaid retsepte ei kasuta, motiveerib see rohkem kodus süüa tegema ning vähem valmis- ja rämpstoitu tarbima. 
Tomati-kikerhernekarri kookospiimaga on sellest raamatust siiani üks mu lemmikuid
 Kõik lihtne on geniaalne: tatar, paprika, tomat, seltsilisteks võileib regularis ja arooniamahl
Kui tuleb ikkagi rämpstoidutuju ehk friikartulid, taimsed grillvorstid, salat ja ploomimahl
Pidupäevapitsa, mida ma õnneks üksi ära ei pidanud sööma
Tänane roog pärineb taas kord raamatust "Taimsed õhtusöögid". (Piltide järgi otsustades mu peaaegu ainsal) taldrikul lebab kookose-sidrunipasta kikerhernestega)

2 comments:

Helen said...

Mann mul läks kõht tühjaks :S

M-L M said...

Tuled külla, siis võtame raamatu lahti ja kokkame koos.