Monday, December 7, 2015

Kui sünnipäevad on täis džembemängu ja mõõgavõitlust

Reedel nägin üle hiiglama pika aja jälle K-d ja T-d, oma lemmikpaari. Noored olid äsja naasnud kosutavalt spaapuhkuselt Laulasmaalt ja vaid korraks Tallinnast teel Raplasse läbi põikamas. Nii võtsin oma lõunapausi ja kasutasin seda selleks, et sõbrakestega kokku saada. Rõõmustasime vatsasid ühes Vabaduse platsi lähedal asuvas söögipunkris, täpsemalt ühe eksklusiivse magustoidu, lõhe- ja seenesupiga. Minu pruuni ja mitte kõige esteetilisema väljanägemisega seenesuppi silmitsedes täheldas K, et meil tuleb kindlasti enne aasta lõppu koostada 2015. aasta "Kõige-kõige"-hetked. Mu roog saanuks nimelt kindlasti aasta kõige jälgima välimusega toidu tiitli. Ometi peab ütlema, et see maitses suurepäraselt. 

Õhtul kogusin jõuriismed kokku ja rühkisin visalt tuules ja vihmas tagurpidi laperdava vihmavarjuga Kuninga tänavale, kus Sille oma 25. sünnipäeva pidas. Inimesed olid kõik uued, aga sõbralikud ning tegevust jagus kuhjaga. Näiteks pidime kõik peole saabudes võtma korvist pimesi ühe uusaastalubaduse. Iroonilisel kombel käskis minu paber mul uuel aastal mitte üle töötada, haha, nice try, paber. Õhtusse kuulusid ka viktoriin ning rohkelt laulmist, kitarri- ja džembemängu ning ma pole siiani saanud lahti mõttest endale džembe soetada, mis täidaks ühtlasi nii mõnusa muusikariista kui ka huvitava sisustuselemendi ülesannet. Mul on kodus üks tühi nurk, mida olen mõelnud täita nii mõne maali, kapi kui tooliga, aga nüüd tean täpselt, et see ootab hoopis üht toredat trummikest.
1. pidu

Laupäeva hommikul sõitsin pärast kolmetunnist und Tartusse ja vanahärra mu kõrvalistmelt ütles, et näen väsinud välja. Selles oli tal õigus. Juba kell 14 päeval istusin aga juuksuritoolis ja lasin Triinul endal masinaga juukseid lõigata. Peab ütlema, et kui oled naine ega ole kunagi ühtegi elektrilist juukseajamismasinat enda ligidale lasknud, on see alguses veidi hirmutav kogemus. Aga masin oli iseenesest tubli ja tegi must jälle peaaegu inimese. Enne juuksurist lahkumist puistas Triinu mu peale veel natuke hõbetolmu nimega Winter Lady. Juuksurisalongist läks Winter Lady edasi Maidule kinki ostma.

Maidu sünnipäeval ootasid mind esmalt neli noormeest, kellega jutt üsna ruttu teaduslikele radadele liikus. Loomkatsed, füüsikaline keemia, genoomide uurimine ja klubis GHB tuvastamise nipid, aga ka hea söök, salapärane nõiajook ning modifitseeritud Jenga (ehk Social Blox) sisustasid meie aega seni, kuni jõudsid kohale ka teised daamid. Kadi ja H-d oli hea jälle näha, pool meie kuuikust oli seega taas kokku saanud.
2. peo naiskollektiiv
Tegime oma Jenga torni veidi väljakutsuvamaks

Et üks ülesanne Social Bloxist nägi muu hulgas ette fencing'ut ehk mõõgavõitlust, kuulusid meie tegevuste sekka ka intensiivsed mõõgaduellid. Peab ütlema, et vehklejat minust ei saa, sest kaotasin kõik kolm duelli. Kui tegu olnuks päris mõõkadega, saaks minust praegu läbi vaadata :D

Täna tegin ma peaasjalikult ainult tööd. Tööd on praegu palju, täna tuleb pikk öö. Aga nädalavahetus oli sellegipoolest vägev. 

No comments: