Monday, January 10, 2022

Mis kõik võib kaasneda, kui oled mõisast Airbnb omanik

Nägin unes, et meie perel oli mingi vana mõisalaadne hoone, kus aeg-ajalt suvitasime. Vahel üürisime seda ka Airbnb-na välja. Seekord oli meil mingi diil sakslastest abielupaariga, kes tahtis mõisas lihtsalt oma asju hoida - seni, kui nad mingisugusel öömatkal on. No tohtis ikka.

Paraku tähendas see, et keegi meie perest pidi mõisas ööbima, et turistid kohe hommikul vara oma kotid uuesti kätte saaksid. Valik langes minu kasuks. 

Õhtu hakul olime vennaga seal, koristasime ja vaatasime muidu ringi, ammu polnud seda teinud. Kuid vanas majas juhtus kummalisi asju. Kuulsime karjeid, sammude müdinat ülemisel korrusel, aeg-ajalt kukkus mõni peegel põrandale kildudeks, uksed läksid ise lahti ja siis pauguga kinni. Äkki tundus väljavaade sellest, et pean öö niisuguses kohas üksi veetma, äärmiselt hirmuäratav. Aga majal oli mulle muudki varuks.

Ühel hetkel kuulsime vennaga väikese lapse nuttu. Kedagi teist peale meie mõisas ei viibinud. Läksime tuppa, kust hääl kostis. Ei mingit last. Ainult ühe beebinuku otsast lõigatud pea ... mis nuttis, nii et pisarad jooksid ja puha. Vend oli nagu: "Okei siis, ma hakkan nüüd minema. Edu!"

Ja ma mõtlesin, et ega ma tegelt pea ju siin majas ööbima. Tulen lihtsalt hommikul nende turistide jaoks hästi vara kohale.

No comments: