Saturday, February 18, 2017

Laupäev on sisekujunduspäev

Mul on peas täpne visioon, mida uude koju vaja oleks ja aegamööda saavad need ideed ükshaaval teostatud. 

Näiteks oli mul pikka aega mõte hankida tugitooli peale üks kunstkarusnahast vaip, mis toa üldpilti ka natuke heledamaks muudaks. Lisaks on nii hea ju sellises kohas näiteks mõnel õhtul kirjutada või lugeda. Mitu nädalat tagasi olin käinud JYSKis, kus leidus selliseid vaipu ainult mustas toonis, mis ei sobinud kohe mitte. Muu hulgas käisin ühel nädalavahetusel Vaibaparadiisis ja veel mõnes kohas, kust ma samuti soovitud eset ei leidnud. 

Täna mõtlesin vaadata Abakhani ja panin isegi marsruudi juba paika. Teel sinna käisin aga veel korra Kristiinest läbi, et sealt kõrvaklappe osta. Juhuslikult sattusin jälle JYSKI ja vaata vaid, seal oli nüüd nende mustade vaipade kõrval ka valgeid! Mis tähendas muidugi, et Abakhani ma minema ei pidanudki ja mu lugemisplats sai viimaks ometi kauaoodatud täienduse.
Ma teadsin juba alguses, et mu üüratud rõivavarud vajavad peale siinse riidekapi veel mingit lahendust. Avastanud JYSKis, et seal pakutavad riidestanged käivad päris väikseks kokku ja saan ühe neist mugavalt ise koju transportida, haarasingi selle kaasa. Kodus kruvisin riistapuu ise kokku ka ja tulemus sai just selline, nagu peab.
Sellistel hetkedel olen tänulik A-le, kes mulle lihtsalt niisama kunagi 
selle võrratu kruvikeeraja kinkis
Selle koha peal oli mõningaid tehnilisi raskuseid, aga õnneks mitte ületamatuid
The end

2 comments:

Janari said...

TUBLI, Mann!!! :D

M-L M said...

tänan kaasa elamast :)