Sunday, February 19, 2017

Väga palju esimesi (ja mittevajalikku infot :D)

1. FIRST blog you ever read?
See oli ilmselt Dagmar Lambi blogi. Ma armastan siiani Daki omanäolist, humoorikat, eneseiroonilist ja vahetut kirjutamisstiili.

2. FIRST blog you ever subscribed to?
Ma pole kedagi kunagi subscribe'inud. 

3. Do you still talk to your FIRST love? 
Mu esimene armastus oli lasteaiast üks noormees, kes valmistas mulle väga palju meelehärmi sellega, et püüdis igal võimalikul moel mu elu ebamugavaks muuta. Siis, kui ta mind kiusas, olin väga pahane, aga kui meid kodu mängides alati emaks ja isaks valiti, siis ma leebusin :D Ja noh, kui ma meie pingelist suhteelu kodus kirjeldasin, siis lohutas pere, et "kes lööb, see armastab". 

Aga ei, me pole ammu enam suhelnud.

4. FIRST kiss? 
16-aastaselt ja oma tolleaegse poisiga minu maja ees. Mäletan, et olime mingite valgete õitega puude vahel ja üldse oli see ikka totaalne filmistseen, liblikad kõhus ja ajude asemel peas ja noh, tavaline pubekate värk :D

5. FIRST alcoholic drink? 
Olime ühe sõbranna juures kodus ja siis ta tõi salakavala näoga meile 1,5-liitrise siidripudeli, kust kõik rüübata said. Me tundsime, et oleme ikka hullult pahad. Ja lahedad.
6. FIRST car? 
Üks kollase kastiga kastikas, mida sai nööri otsas enda taga vedada. Sinna kasti sai panna näiteks kive või barbisid või liiva või kaisuloomi, keda oli vaja arsti juurde sõidutada. Olenevalt vajadusest. 

7. FIRST job? 
Kõige esimene vist oli maasikate korjamine. 

8. FIRST pet? 
Päris enda loom oli must küülik Juku. Oma lühikese elu jooksul jõudis Juku muu hulgas kahe erineva küülikupreiliga armurõõme maitsta (ja lapsi saada), seljakoti sees reisida, olla naabruskonna staarküülik, kellele kõik hoovi lapsed omaalgatuslikult rohtu korjavad, seista vapralt vastu endaga kodu jagavale taksile ning elada kolmes eri korteris. Juku oli ikka tõeline sõdalane ja mitte mingi jänespüks. Ma igatsen teda vahel.

9. FIRST celebrity crush? 
David Hasselhoff "Rannavalvest" :D
10. FIRST real boyfriend? 
Taavi. Ta oli tulihingeline rulasõitja ja rulapargis me kohtusimegi. Üks ilusamaid mälestusi temaga on kord, kui ma skatepargis uisutades väga rängalt oma põlve katki kukkusin ja Taavi mind enda juures tohterdas. See, et 16-aastane poiss oskab haavadega nii oskuslikult ümber käia, oli päris lahe.

11. Who was the FIRST person to text you today? 
See pole ilmselt päris inimene, aga Tele2-st sain sõnumi, et andmemaht on kasutatud.

12. Who was your FIRST grade teacher? 
Krista. Poiste kohta ei tea, aga ta vähemalt kõigi tüdrukute lemmikõpetaja oli ta küll, sest ta oli lihtsalt nii ilus, noor, lahke ja tore. 


13. Where was your FIRST sleepover? 
Tõenäoliselt Haapsalus kas Maarja või Kärdi juures, kaldun arvama, et seoses emma-kumma sünnipäevaga. Nende sleepoverite juurde käis sageli vaimude väljakutsumine, Spice Girlsi ja Britney kuulamine, tantsimine, kuum klatš oma klassikaaslaste kohta, "Sa raudselt meeldid talle"-jutud ja katsetused meigiga. 
14. What was the FIRST thing you did this morning? 
Kirjutasin kaks luuletust.

15. FIRST concert you ever went to?
Kõige varasem, mida mäletan, on Terminaator. Suveõhtu, sõbrad, vabadus, ja me teadsime kõiki sõnu.

16. FIRST broken bone?
Väike varvas, pärast seda, kui mulle skatepargis ühtedel võistlustel rula rämbi otsast jala peale kukkus. Mul olid plätud jalas :S

17. FIRST movie you remember seeing? 
Issand, mingi... "Kallis, ma kahandasin jõmpsikad" äkki?
18. FIRST sport you were involved in? 
Iluvõimlemine. Alustasin kuueselt ja käisin päris pikka aega seal trennis, võistlustel, Kalev 100 mängudel, tantsupidudel ja puha. Tol ajal ei osanud ma seda niimoodi hinnata, aga tagantjärele mõeldes tegime seal päris ägedaid asju. Millalgi tuli kahjuks valida, kas viiul või iluvõimlemine, kuna mõlemad läksid päris intensiivseks. Valisin muusika ja tegelikult pole ma seda kunagi kahetsenud.

19. FIRST tweet? 
Mul ei ole Twitterit. Mulle meeldib blogi formaat suurel määral just seetõttu, et siin pole sõnade arv piiratud ja võib nii palju padrata, kui soovi on.

No comments: