Sunday, December 14, 2014

Hakkan räppi kirjutama

Ja ütlen seda nii pühalikult siin selleks, et selle katsumuse beilimisel ikka parajal määral häbi tunneksin.

Muidugi peab mainima, et mis puutub räpi esitamisse, siis pole ma selles just osavaim. Väike näide:

Mina: "Sest mul on paha, laske mind maha, tuumapohmell ja rahhi pole et lõpp tuleks sel. Klubist käest annan viimse sendi, libedalt, tengelpung on tühi jälle nendin, kibedalt"

E teisest toast: "Ütlesid midagi või?"


Mina: "Ma RÄPIN!"


Aga mingil moel olen teemaga ikka tuttav ka, sest aus hea rütmiga lüürika on mulle alati meeldinud. Päris mitu Toe Tagi ja Eminemi lugu on mulle vanematest aegadest igaveseks pähe jäänud. "Pankrot" on ainult üks näide. 

Kui Krissuga nooremad olime, siis kirjutasime suurest armastusest Toe Tagi vastu omaenda räpilugusid. Paradoksaalsel kombel oli ühe pealkiri näiteks "Anarhia klubi". Muud ma sellest väga ei mäletagi.