Saturday, December 6, 2014

Meenutades Paulasid

Käisime L-iga kinos "Nullpunkti" vaatamas, mis tõi esile päris palju ebameeldivaid mälestusi. Ma ei nuta siis, kui hea tegelane filmis sureb või mees vähihaigele naisele pika armastusest nõretava monoloogi peab. Aga see film tekitas just nende mälestuste pärast isegi minusuguse südametu monstrumi silmakoobastesse hetkeks midagi vedelikulaadset. Siiski pani "Nullpunkt" taas kord hindama ülikooli viimasel kursusel käimist koos inimestega, kes sinu kohta klassis õelaid kirju ei saada, sind ei ähvarda, sinu kohta kuulujutte ei räägi ega pane sind tundma, nagu oleksid maailma kõige üksikum inimene. Ma pole kindlasti ainus, kes endal ja Johannesel midagi ühist leiab. Ja eks selles olegi ju heade filmide võlu - võimaluses end tegelastega samastada. 
"Nullpunkt" on täpselt sama suurepärane film kui suurepärane on samanimeline raamat. Raamatut olen vähemalt neli korda lugenud. Filmi vaatan ka tulevikus kindlasti veel mõne korra. 

Soovitan! 

2 comments:

Janari said...

Hello!

Käisin ka siis mina esmaspäeva õhtul seda filmi vaatamas. Peaks ütlema, et ootused ja kogu see suur promo filmi ümber, on puhunud filmi suuremaks, kui (vähemalt minu arvates) see tegelikult on.
Mulle vähemalt tundus, et filmid "Klass" ja "Mina olin siin" olid paremad. Aga võib olla tõesti on minu viga, et ma ootasin filmilt "Nullpunkt" midagi rohkemat.

M-L M said...

Siis vist hea, et ma polnud alguses kuigi palju promo kuulnud selle filmi kohta, läksin nagu puhas leht ainult raamatu pärast ja siis olingi võlutud :D

Aga asjaolus, et see hea film oli, ei kahtle ma siiski endiselt. Su mainitud filmid on ka väga head, aga "Nullpunkt" oli ka lihtsalt vaimustav :D