Sunday, November 8, 2015

Asjad, millega Taimetoidumessilt lahkusin

 1. Täis kõht. Lemmikpalade hulka kuulusid näiteks Vegan restoran V Snickersi kreem, mille omale väikese topsikese sees lunastasin, ja Helsingi veganpoe Vegekauppa võrratu šokolaad.

2. Üks kasulik ja ühtlasi dekoratiivne plakat Vegan restoran V letist, millel on välja toodud kõik vajalike vitamiinide ja mineraalainete taimsed allikad. 

3. Bon Soya taimsed grillvorstid. Kui nende vorstitükkide pidev haaramine Bon Soya letist juba piinlikuks muutuma hakkas, sain aru, et kasulikum on neid vorste omale koju osta. Lisaks heale maitsele nad ka lõhnavad küpsetamisel väga hästi. Ühe paki panin sügavkülma, teise pakitäie vorste olen praeguseks juba ära söönud. Tatraga, makaronidega, friikartulitega, tortiljasse, võileivale, suupisteks, pitsale - nende vorstide kasutusvõimalused on rikkalikud.

4. Oliivi- ja tomatimaitseline sojapasteet Veggo letist. Kui ma ei eksi, siis sama pasteeti ostsime ka suvel Ungaris. Mulle maitsevad oliivid ja mulle maitsevad tomatid ja see imeline pasteet oli mu eelistatuim leivakate kõik need kaks päeva, mil see mu külmkapis ärasöömata vastu suutis pidada. 

5. Alpro riisipiim. Pähklipiima polnud ma varem proovinud ja sellest sai mu uus lemmik, paraku oli ajaks, kui ostmiseks läks, see toode juba läbi müüdud. Soetasin siis Alpro tüdrukutelt paki riisipiima, mis on peaaegu sama hea. Mulle meeldib seda kõige rohkem müsliga tarbida, aga seda saab ka kohvi või tee peale panna, pudru tegemiseks kasutada või niisama toidu kõrvale juua. Sisaldab D- ja B12-vitamiini, nii et kohe eriti kasulik. Aga ikkagi, kui keegi seda Hazelnuti varianti kusagil poes kohtab, siis palun andke mulle teada. 
Tähtsaim, mille selleaastaselt messilt kaasa sain, polnud aga söödav ega seinale riputatav. Selle metsiku inimeste massi keskel olles valdas mind üüratu rõõm: sellest, et taimetoitlusel on nii palju huvilisi, et kõik need inimesed seal olid, ringi käisid, degusteerisid, kuulasid ja kaasa mõtlesid. Ükskõik, kas kõik neist olid taimetoitlased või mitte, nad olid seal, nende süda oli avatud ja neid olid palju. 

Muud ma ei tahtnudki.  

2 comments:

Katu said...

Sa oled oma postitustes kuidagi niii küpseks muutunud :D Ma ei tea, võrreldes algusega on siiski midagi muutunud, ma ei oska öelda, mis ("Sa oled nii muutunud" "Kas juhtus midagi" :D..:) Ma pean sind jälle oma lapsemeelsusega nakatama tulema Tallinnasse :D

M-L M said...

Mulle meeldiks mõelda, et see on üks vananemise positiivseid külgi. Ja preili doktor, te olete ise ka väga asjalik võrreldes varasemate triiksärgi-laenamise-msni-vestlustega :D Näed, väike lapsemeelne krutski ka ikka selle asjaliku kommentaari lõppu ;D