Thursday, November 19, 2015

Kui nädalavahetus pakub nii karme rokkareid kui ka lõbusaid homoseksuaale

Tartu klubisse Rock'n'Roll Heaven tõi eelmisel reedel minu ja Hella bänd nimega Revolver, kuigi kvaliteetkütet pakkusid ka Ziggy Wild ja Sounds of September. Eriti cool oli see, et päris lõpus astus koos Revolvriga publiku seast lavale härra Genka isiklikult, selleks ajaks oli pidu täies hoos ja vähemalt lava ees olevad kodanikud viskasid hoolega oma päid. Oh, Tartu!

Sain sellest õhtust tsitaadikogusse mõne aarde juurde. Näiteks:

"Mida rohkem ma joon, seda kainemaks ma saan." (Mis on iseenesest väga filosoofiline lause, kui natuke mõtlema hakata)


M-L: "Siin süüa ei pakuta või? Mul on kõht tühi."
H: "Mul küll ei ole. Ma sõin just maapähklivõid enne."
M-L: "Millega Sa seda sõid?"
H: "Suhkruga!"

(H on vist kõige suurem maiasmokk, keda ma tean :D)

Järgnes nostalgiline öine kodutee mööda Emajõge ja Anne kanalit, saatjaks vihm ja kauguses helendav Luunja kasvuhoonete valgus Annelinna majade kohal. Pärast pikka aega Tartust eemal olemist on see kõige ilusam ja kodusem valgus maailmas.

***

Laupäeva päeval käisime emaga kohviku- ja poodlemiskultuuri kogemas. Vana hea Verner ja tuttavad Tartu poed, mis ebameeldiva ostlemiskogemuse mõnevõrra valutumaks teevad. 

Õhtul oli mu saatjaks taas Hella, aitäh talle selle eest! Kivi baaris jõime Krieki, mis oli küll hea, aga ei meenutanud karvavõrdki õlut sellisel kujul, nagu harjunud oleme. Hella ütleski, et avastas selle joogi kunagi siis, kui küsis baarimehelt õlut, mille juures võimalikult vähe õlle maitset tunda oleks. 
Kriek. Vahelduseks huvitav.
Paitüdrukud, nagu me oleme

Edasi viisid sammud meid Genialistide klubisse. Seal toimus küllaltki kelmikas pidu, kuhu olid oodatud igasuguse seksuaalse ja nahavärviga inimesed. Ootasin sealt eest leida suurel hulgal vabadust ja sallivust ega pidanud pettuma.
Algus. Natuke aega hiljem oli tantsuplatsil raske tühja kohta leida

Just ümbritsev sallivus tegi selle ürituse kuidagi hubaseks, mul oli reaalselt tunne, et see on õhtu, kust puudub täielikult kriitika, kadedus ja hukkamõist. Homoseksuaalid, heterod, musta- ja valgenahalised - kõik tantsisid Mika ja Lady Gaga saatel ennastunustavalt, mõned kandsid peas lilli, teistel olid seljas värvilised traksid või kostüümil vilkuvad tulukesed. 

Seal oli mehi, kelle kohta me H-ga mõtlesime, et tahaks ka naisena niimoodi tantsida osata. 

Pühapäeval oli mul sekeldusi kojusaamisega. Aga taeva ja heade inimeste abiga jõudsin viimaks enne uue töönädala algust siiski tagasi Tallinnasse. 

4 comments:

Helen said...

Super nädalavahetus oli tõesti!!! ^^

M-L M said...

Kordamisele!

Helen said...

Kindlasti! ^^

kolonel A. Buendia said...

Maapähklivõi pole ju magus? :D Aga Lindemans Kriek on hea, kui seda jõite, kui rohkem päris õlut aga soovid, siis soovitan Kelleris Einstöki mekkida, ihan hää nagu vanarahvas manaks!