Tuesday, March 15, 2016

Kui H toob endaga hurmavat Tartut

Laupäeval tuli mulle H külla. Vaatasime filmi "Room", käisime autoremonditöökojas "Aliast" ja "Reaalsuskontrolli" mängimas ning tegime rongiga tiiru Raplasse, et sealsel emakeelepäevaeelsel kontserdil Järlepa Hoovikoori kuulata. Leidsime selle 15-liikmelisest koosseisust hõlpsasti oma staarid üles ning saime nendega vahepeal natuke juttu ka puhuda, mis oligi meie eesmärk. Kontsert oli ilus.
Meie auväärsed kolm jalga kusagil autoremonditöökoja lae all hängimas

11 comments:

Helen said...

Kolmejalgne :D
Järgmise korrani! :*

M-L M said...

Ma jõuan enne Tartusse ehk :)

Janari said...

Siuksed sääred, või!? :P :D

M-L M said...

Vaata ja imesta :D

Janari said...

Vaatan suurte imestunud silmadega ilusaid sääri ja vaid imestan! Silmale hea vaadata. Puhas silmailu! :D

M-L M said...

Annan Hellale kiidusõnad edasi :)

Janari said...

Ja ma ei ole ikka veel seda neiukest silmast-silma näinud! Millal see üks kord juhtub? Selle võid talle ka edasi öelda. ;)

M-L M said...

Edastan igatsuse

Janari said...

Ma oleks selle eest väga tänulik! Mul on varsti plaan ka Tartu tulla, sest olen sellele linnale lähemal kui muidu. ;)

M-L M said...

Mina seevastu pole juba ammu Tartusse sattunud. Äkki varsti peaks :)

M-L M said...
This comment has been removed by the author.