Wednesday, April 27, 2016

Monsu teab ehk kvaliteetpühapäev oma lemmikveganiga

Taimetoidupäev. Oleme Monsu ja W-ga Telliskivi Loomelinnakus, kõnnime eri lettide vahel, degusteerime ja räägime müüjatega juttu ning vahepeal ostame ülihead avokaado-mündijäätist. Monsu kui Taimetoidupäeva vabatahtlik soovitab mul ühe leti juures proovida vegan-vahukoort. Teengi seda. Olles leitust vaimustuses, julgen vahukoort (mis maitseb nagu päris!) pakkuda ka omnivoorist W-le, kes on igasuguste vegan-asjade osas äärmiselt skeptiline. Viimaks nõustub W maitsma.

W: "Midagi oleks nagu puudu..."
Monsu: "Jah, loomade kannatused."

***

Sööme minu juures. M: "Ei, anna mulle väiksem taldrik, siis tundub, nagu mul oleks rohkem süüa!"

***

Tol pühapäeval oli vist küll halvim ilm üle pika aja ja vihma sadas lakkamatult, aga sellele vaatamata leidsime endas jõudu, et ka Telliskivi Loomelinnakus toimuvast tasuta kontsertide päevast osa saada. 

Esimesena käisime agentuuris Velvet kuulamas Kadri Vooranda, kes on suurepärane segu ülimast õrnusest ja ürgnaiselikust jõust. Vot see on alles naine.

Õhtu lõpupoole kuulasime Vaba Laval Marten Kuninga bändi, kes kaverdas David Bowiet ja... Selle kontserdi jaoks ei ole mul lihtsalt sõnu. Ma polnud kunagi Marten Kuningat või tema bändi kuulanud, aga ilmselt oli see üks mu elu parimaid kontserte. Marteni lavaline karisma ja elegants, need ÜLIprofessionaalsed trummi- ja kitarrisoolod, Bowie suurepärane looming, jah, see poolteist tundi sai kaugeltki liiga kiiresti läbi.
Õhtul kuulasime mu juures veel pikalt vastavastatud David Bowiet enne, kui magama läksime.

PS! Kes soovib ka Marten Kuninga ja tema bändi imelist tõlgendust Bowiest nautida, saab seda teha juba 6. mail, taas Telliskivi Loomelinnakus, sedapuhku tribüütbändide festivalil. Ausalt, ma mõtlen juba vaikselt uuesti minemise peale.

No comments: