Wednesday, November 7, 2018

Õhtujuhi õudused ehk üks unenägu K6VNist

Unenägu, onju. 

Oli K6VN, mis toimus päevasel ajal kusagil õues. Mina olin õhtujuht - okei, antud juhul vist päevajuht - ja kui oli sobiv aeg alustada, läksin lavale, et üritus sisse juhatada, nagu ikka. Veidral moel ilmus samal ajal lavale täiesti võõras tüdruk, kes oli veendunud hoopis enda päevajuhistaatuses. Leppisime siis kokku, et juhime üritust koos ja teadustame kordamööda. Ometi läks too tüdruk pärast peaaegu iga esinejat ise lavale. Ühel korral jõudsin temast siiski ette ja rääkisin ära seni rääkimata jäänud jutu, kuidas saabunud inimesed saavad end jooksvalt esinejate nimekirja lisada.  

Samas tundus mulle pentsik, et seda nii vajalikku esinejate nimekirja polnud kusagil märgata. Läksin otsima ja leidsin värava, mis oli kaetud möödunud K6VNIde esinejanimekirjadega. Esmalt uskusin, et ka käimasoleva ürituse list on kusagil nende seas, aga ei olnud. Ja ma olin enne laval suure suuga inimesi registreerima kutsunud, eks ole. 

Kuna see teine tšikk tundus ränk asjapulk, siis mõtlesin, et äkki tema teab nimekirjast midagi. Sest see on ikkagi suht oluline nüanss. Leidsin ta mingist riietusruumist (?) musta luige kostüümis (?), kuna tal oli plaanis mingitsorti koreograafiline meistriteos esitada. Põhimõtteliselt läksin tema juurde ja küsisin, ega ta sellest nimekirjast midagi ei tea. Mille peale kuulsin, et nimekirja polegi. Tal oli mingi oma süsteem, et kõik esinejad olid enne üritust oma nimed talle meilile saatnud, ta ema oli selle nimekirja välja printinud ja selle järgi ta siis teadustas. Samas see selgitas, miks ta eriti ei tahtnud, et mina teadustaksin, arvestades, et mul polnud tema nimekirjas olevatest inimestest või nende järjekorrast aimugi :D

Mis tegi mu kergelt öeldes pahaseks, sest mul tekkis tunne, et mina, originaalne päevajuht, olin täiesti kõrvale jäetud ja nüüd tuleb lambist mingi uus tšikk ja hakkab ise toimetama :D Rääkimata sellest, et K6VNI tulihingelised kohale tulnud austajad olid segaduses ja käisid minult pidevalt küsimas, kus see pagana nimekiri on ja kuidas ennast registreerida saab. Ma siis andsin sellele tüdrukule teada, et nii need asjad siin ei käi ja et juurde laekuvad inimesed tahavad ennast kirja panna. Ma flippisin ikka suht ära tegelikult, sest mitte. Kuradi. Keegi. Ei teadnud isegi, kes see tüdruk on :D Terve aja, kui ma seal temaga sõitlesin, istus ta, hädine nägu peas, oma luigekostüümis. 

Järjekordne esineja lõpetas oma numbri ja see tüdruk hakkas lavale tormama, et uut inimest teadustada.   

Ma ütlesin: "Mida perset?". 

Ja ärkasin selle peale üles. 

No comments: