Sunday, August 23, 2015

Läbi öise Tallinna

Olen vahepeal veel pisut Tallinnaga tutvunud. 

Laupäeval käisin Stroomi rannas. Olin juba unustanud, kuidas mere ääres olla on. Vetikate lõhn, merikarbid, piiritu avarus nii merel kui ka liival ja taamal terendavad kõrghooned on asjad, millega tavaliselt Emajõe ääres kokku ei puutu. See oli minu jaoks esimene kord üldse Tallinnas rannas olla ja minu arust oli seal ilus. 

Õhtul kogusin enda juurde kolm linnaelanikku, kellega läksime hiljem öist Tallinnat avastama. Kokkuvõtteks käisin esimest korda:

* (ja meie ekspeditsiooni lõpus ka teist korda) Tallinnas taksoga sõitmas
* Valli baaris Millimallikat joomas (see oli mu kamraadide sõnul uuele Tallinna elanikule kohustuslik ettevõtmine)
* Paaris Veinis veini joomas
* Kelmis (mida meenutab siiani tempel "Kelm" mu randmel). Kelmis kirjutasime M-iga baari külalisteraamatusse sealse asutuse töötajatele veidi kiidusõnu ja rikastasime oma oodi paari kauni kunstiteosega.

Hiljem saime seltskonda veel sõpru juurde, kellest ühelt kuulsin, et minu lähinaabruses elab üks Eesti armastatumaid meesnäitlejaid. Üldse olen ma siin Tallinnas juba nii palju staare näinud, et oioi, minusuguse lihtinimese jaoks on see muidugi põnev :D

Aeg läks kiiresti ja enne kui arugi võis saada, oli kell 6 hommikul. 

No comments: