Tuesday, August 11, 2015

Mis häält teeb riisipall?

Vestlused riisipallide hääle ja "Pipi Pikksuka" poliitilise korrektsuse teemadel, massaažitool, valged mannekeenid, lauajalgpall ja kunstipärane keskkond on mulle selle pooleteise nädalaga juba koduseks saanud. Ma pole kunagi näinud maja, kus oleks korraga nii palju loovust, ideid, värvi ja kirge. Siin on kunstnikud, disainerid, loovjuhid, copywriter'id ja teised loojad, kelle seltskond inspireerib olema parem, üks nendest. 
Siin on põnev. Sa tõlgid, toimetad või püüad mõne reklaami jaoks tabavat loosungit välja mõelda, ning samal ajal võib tulla keegi, kes palub sul endaga kaasa minna ja mõne sõna videosse öelda. 

Mulle meeldib usaldus. Mulle meeldib, kui minult tullakse midagi küsima, ma saan oma soovitusi jagada, ja mind usaldatakse piisavalt, et neid kuulda võtta. Tihti on tunda magistriõppe otsest kasu, kui küsitakse just millegi sellise kohta, millest meile toimetamise loengutes pidevalt räägiti. Need ahaa-efektid on mõnusad. Samas tekib ka okou-efekte, mille puhul aitab ainult põhjalik uurimistöö. Iga päev on õppimise päev.

Ma olen eemal enamikust oma sõpradest, koorist, perest ja kodulinnast.

Aga tean, et olen praegu õiges kohas. 

4 comments:

Helen said...

Niitore kuulda ^^ Kirjuta aga edasi koguaeg, siis püsin ka su eluga kursis:) Ja igatseme ka Sind siin Tartus :(

M-L M said...

Ootan meie järgmist rokiklubi külastust :D!

Helen said...

Jaa:D:D ja millalma sulle Tallinnassekülla võin tulla?:D

M-L M said...

Millal soovid, mina olen valmis :D