Monday, May 15, 2017

Mida sarnast on mul ja mu vanaemal

1. Laulmine. Noorena laulis vanaema ansamblis. 
2. Loomulikult heledad juuksed.
3. Vein! Paneb alati silma särama. Eriti, kui seda koos nautida saame.
4. Me mõlemad armastame kirjutamist. Vanaema on tegelikult palju tublim kirjutaja kui mina - seda tõestavad umbes 14 käsitsi täis kirjutatud päevikut tema igapäevamuljetega. Ta räägib alati, et saaksin nendest kunagi mõne raamatu kokku panna. 
5. "Poissmees"!
6. Me mõlemad teeme vabalt naistele komplimente.
Sarnastes toonides garderoob. Juhus või telepaatia?

7. Käärid sisse! Meie kummagi jaoks ei ole olemas asja, mida ei suudaks lahendada paar kääre. Liiga pikad juuksed, liiga palju narmaid, liiga kõrge krae või veidrad kaunistused käekotil - korrakski kõhklemata haarame käärid ja asume taaslooma.
8. Me kumbki ei suuda korralikult keskenduda rohkem kui ühele asjale.
9. Loomaarmastus.
10. Meile mõlemale meeldib vanu albumeid vaadata. Mälestused ja meenutamine.
11. Oskamatus sokikanda kududa.
12. Vahel hakkame toiduvalmistamisel eksperimenteerima ja meil kummalgi ei tule tavaliselt sellest midagi head välja. Ei kujutaks ette elu ilma retseptideta.
13. Meile mõlemale meeldib öösel Haapsalu korteri köögiaknast pimedat hoovi vaadata. Selles on mingi salapära.

3 comments:

Katu said...

Ja te mõlemad olete minu kullakesed 😍

Katu said...

Ja te mõlemad olete minu kullakesed 😍

M-L M said...

Kumbki kullake sai ühe kommentaari :D

ja Sina meil!