Thursday, September 13, 2018

Luulekogu "Paradoksid" nüüd ka Rahva Raamatus!

Sürreaalne, et alguses oli viis kaustikut luuletusi, siis valitud luuletustega fail arvutis, siis väljaprinditud luuletused, kümneid kordi ümberpaigutatud paberilipakad luuletustega, uus fail arvutis, siis selline asi: 
Siis ca 30 kaanekujundusideed, mille seas olid näiteks järgmised:
 Siis illustratsioonifailid, valmis kaaned:
Mõne aja pärast selline asi:
Ja nüüd on nii:
(Viru Keskuse Rahva Raamatus. Nagu vaataks oma last, kes püüab lasteaias teiste laste keskel mängides hakkama saada. Aitäh J-le pildi eest!) 

"Paradoksides" sisalduv materjal on jagatud kaheksaks teemaks:

1. Ma olen naine - naiseksolemine ja naiselikkus
2. Ära luuletajaga ela - luuletajaelu
3. Armastuse ahistus - armastus ja südamevalu
4. Elajate maailm - luule mitteinimestest
5. Kodanike keskelt - ühiskond
6. Su pinda ei hinda ma iga päev, Eesti - kodumaaluule
7. Üksmeele üksus - sõprus ja ilus armastus
8. Tugevale - motivatsiooniluule

Selles raamatus on luulet nii inimestest, kes on mulle haiget teinud, kui ka nendest, keda siiani väga armastan. Tänulik olen mõlematele - aitäh, et olete andnud mulle nii palju inspiratsiooni ja kirjutamapanevat jõudu.

Luulekogu "Paradoksid" saab tellida Hea Tegu kirjastuse kaudu ning nüüd osta ka Rahva Raamatu poodidest. 

2 comments:

Katu said...

The best kinds of friendships are fierce lady friendships, where you aggressively believe in each other, defend each other and think the other deserves the world!
You are that friendship to me ja ma olen niiii uhke su üle ! ❤️

M-L M said...

My fierce lady, nii kallis oled ja right back at you!