Sunday, August 3, 2014

K-le (Kõige ilusam tüdruk)

oli öö
kõigepealt oli öö
ja mu ümber oli inimesi
ja alkoholi ja lärmi
liiga palju
et oleksin saanud
end üksi tunda
aga siis
tuli hommik
oli hommik
ja päikesetõus
laotas Rüütli tänavale kiiri
oli vaikne
olin kaine
olin üksi

ja eelmisel ööl
meluga mõrvatud mõtted
tahtsid tagasi
oma koju
see pole kunagi
kuigi mõnus
aga siis
tulid sina
olid sina
ja tol varahommikul
sa tõesti päästsid mu

me polnud
kunagi varem 11 näinud
aga sa võtsid
mu käest kinni
ja ütlesid et tule
lähme Zavoodi
ma ostan sulle mahla
sul läheb seda vaja
juba siis mõtlesin
et oled ilus

oli hommik
ja me läksime
sinu juurde magama
kuigi polnud
kunagi varem 11 näinud
sa palusid
mul veel punuda
pika punase köie
oma soenguks
ja su juuksed
olid pehmed

olid sina
ja su nahk
lõhnas nagu rahu
su sinised silmad
võtsid minu omad vangi
ja ütlesid
et kõik saab korda
su leebed huuled
vajutasid mu laubale
märja pitseri - 
ma mäletan seda hetke
nagu eilset
sa ütlesid
head ööd
kuigi oli hommik
ja ma mõtlesin
et oled 
kõige ilusam tüdruk
maailmas

No comments: