Sunday, January 25, 2015

Comboluule uues kuues: Luuleta teise inimese mõtetest

[Reedel käis L minu juures ja tutvustas uut comboluule ideed. See näeb ette tehnikat, kus saad teema, mis haakuks kuidagi kaaspoeediga ja sinu ülesanne on kirjutada luuletus tema silmade läbi. Kirjutad luuletuse sellest, mida teine inimene mõtleb.]

Kui poisile jääb äkki tüdruk silma ehk mina olen L, kes vaatab tüdrukut

Pilgud kui kohtusid tulede säras
mu mõtetesse sa vaatasid koha.
Ootan vaid hetke, mil kohtume taas
Ootan ma sind - pole midagi teha.

Kui tüdrukule jääb silma, et ta jääb poisile silma ehk mina olen tüdruk, keda L vaatab

Mida küll mõtles see nooruke mees,
kui silmade soojuses silitas mind?
Huvitav mõelda, kas kohtume veel,
kas kunagi lõpuks ma tervitan sind?

Mõlemad lullid on kõvasti kärbitud, aga see on puhtalt konfidentsiaalsuse huvides. 

Nobedat sulge proovimisel!

5 comments:

Janari said...

Hmm, ma oleks tahtnud ikka kõike lugeda. Pliizz?? :D

M-L M said...

Ossapoiss, poleks arvanudki, et keegi sellest puudust võiks tunda :D vaatan, ehk leian viisi, et täisversioonid sinuni toimetada

Janari said...

Prl., Te võite mulle otse nt. gmaili kirjutada?! ;)

M-L M said...

Okei, kui L lubab :)

Janari said...

Jah, kui L. lubab - see oleks äge. Samas saan ka aru, kui ta ei luba. Luban, et ei levita neid. :)