Wednesday, January 7, 2015

Nihikas on tänasest üks mu asi juures: http://nihilist.fm/porgulik-pang/. Sellest tõotab juba praegu tulla natuke enesekeskne sissekanne. Teeme nii, et läheme suurelt või läheme koju ehk siis ma topin kogu oma egoismi siia postitusse ja järgmistes rahunen maha. Okei?

Seega tahaksin veel kord tänada neid suurepäraseid kodanikke, kes on mulle mu juttude kohta tagasisidet võimaldanud. Ma poleks näiteks kunagi osanud arvata, et Nihilisti kirjutamine toob kaasa selle, et võõrad inimesed hakkavad mulle Facebooki saatma kirju, kus tänavad mind mu juttude eest ja tahavad neis leiduvate erinevate nüansside üle arutleda. Õigupoolest on seda teinud kolm inimest, aga arvan, et kui seda teeks 300 inimest, siis kaotaks nimetatud olukord oma eksootilisuse. Minu jaoks oli juba üks selline kiri eksootiline.

Ütlen seda juba pikemat aega, aga nüüdsest suunan suurema kirjutamissoone ausõna mõnda aega ainult makatööle. See on jälle üks neist olgem-ausad-keda-kotib-rubriiki kuuluvatest lausetest, aga pean endale antud lubadused teinekord välja kirjutama, et need mõnel nähtaval kohal saaksid mind end süüdi tundma panna. Nii et nüüdsest makatöö.

Kui, siis mõni lull siia-sinna. Ja muidugi pean oma räpi ära lõpetama. 

Kallid sõbrad, loodan, et sess on teie vastu leebe. Öösel raamatukogus näeme!

No comments: