Wednesday, May 13, 2015

Kui teismeline rahaboss üllatab mõistlikkusega

See 15-aastane poiss tänasest „Teismelise rahabossi“ saatest taastas jällegi mu usu tänapäeva noortesse. Võib-olla olen põhjendamatult ebaõiglane olnud, aga mulle on tundunud, et enamik selles vanuses noori mõtlevad eeskätt ikka iseenda peale. Ja ega asi polegi vist isegi ainult noortes, vaid inimloomades üleüldse. Kui sul pole kunagi korraga käes olnud 900 eurot, mida enda äranägemise järgi kasutada, võib kaine mõistuse säilitamine olla väga raske. Aga minu arvates on see eriti raske siis, kui oled poiss eluaastais, kus on äärmiselt oluline näiteks kaaslaste imetlus. 

Asi oli lihtsalt selles, et too poiss hoidis viimaks ometi käes raha, millest oma suure unistuse täitmiseks oli puudust tundnud. Tal oli vajalik summa olemas ja rohkemgi veel. Aga selle asemel, et osta endale asi, milleks ta seda raha üldse alguses tahtnud oli, jagas see 15-aastane poiss oma varanduse kõigi teiste vahel laiali. Asjade jaoks, mida n e n d e l vaja oli.

Minu lemmikosa oli lõpp, kui poiss oma kalipso ikkagi kätte sai. 

Just niimoodi peakski karma toimima. 

1 comment:

Fotostuudio Tallinnas said...

Eilne osa oli jah tore võrreldes nädala tagusega.