Sunday, May 10, 2015

Suveniirvähid ehk kvaliteetaeg kahe emaga

Isa mul küll pole, aga selle eest on kaks ema, tänu kellele oli nädalavahetus Haapsalus täis kahekordset rõõmu ja rohkeid elamusi.

Hetk, mil taipad, et terve su elu on üks ahvide otsimine

Umbes kuu aega tagasi ilmus su toauksele 5-aastane poiss, kes katkestas su töö kurva tõdemusega: "Ahv on kadunud!". Jätsid makatöö kirjutamise korraks pooleli ja alustasid oma nukra kamraadiga pikki pärdikuotsinguid. 

Olid sellest juba üle saamas. Aga ahvid ei lase end nii kergesti unustada. Kuu aega hiljem oled vanaemal külas ja küsid saatusliku küsimuse: 

"Kust ma öösärgi võiks leida?" 
Vanaema: "Seal voodiriiete kapis. Ahvi taga."

Vanaprouad valimisea langetamisest

Naabrinaine vanaemale: "Tead, ma ütlen, enne valigu siis juba nooremad kui meiesugused vanad mutid!"

Hetki restoranist

(Jõuame ema ja vanaemaga liiga vara restorani, see pole ametlikult veel avatud)

Ettekandja: "Ei tea jah, millal need ettekandjad tulevad."
Vanaema: "Noh, küll me ära mahume."
Ema: "Miks ei peaks? Ega neid ettekandjaid nii palju nüüd ka pole."
Vanaema: "Ah ettekandjad! Ma kuulsin "veteranid"".

***

(Püüdlik ettekandjast noormees (kes on tõenäoliselt praktikant) toob taldrikute kõrvale kolm rulli keeratud valget rätikut. Ema otsustab meiega jagada teadmisi tänapäeva etiketist.)

Ema: "See pannakse põlvede peale, kui praad tuuakse."
M-L: "Ise panevad mulle selle põlvede peale?"
Ema: "Ole nüüd, siis sa hakkaksid neid ahistamises süüdistama!"

Rubriigist "Laused, mida öeldakse elus vaid 1 korra"

(Mu kaaslannade roogadesse kuuluvad ka kaks vähki. Vanaema otsustab, et neid süüa on vastumeelne, aga arvab siiski, et need näevad huvitavad välja. Seepärast pakib ta vähid salvrättidesse ja võtab "suveniirideks" koju kaasa. Ema saab linnas sõbrannaga kokku, aga ei taha oma vähki kotis kaasas kanda.)

"Kas sa saaksid mu vähi enda kätte võtta?"
Miks prouadele ujulate mullivannides käia ei meeldi

Vanaema sõbranna E: "Seal käivad ainult mingid vanamehed. Mina küll ei taha seal munaleovees liguneda."


Head emadepäeva lõppu kõigile!

2 comments:

kolonel A. Buendia said...

ma ei tea miks, aga see ahviteema on paras absurdihuumor, naersin tükk aega omaette :D

M-L M said...

imelik jah, et ahvid selliseks oluliseks sümboliks on saanud, a tore, kui see rõõmu pakub :D