Saturday, May 30, 2015

Viisakad poisid panevad käefetišisti heldima

Ma pole kunagi varjanud, et mu lemmikkehaosa inimeste juures on käed. 

Ja ma ei tea, kas järgnev on nüüd sellega seotud või mitte, aga mulle meeldib metsikult, kui meessoost inimesed üksteist käteldes tervitavad. Vanemate härrasmeeste puhul on see tavaline, ärimehed suruvad samuti kohtudes kätt ja selles pole midagi imestamisväärset. 

Aga kuna tavaliselt kätlevad kohtudes teatud staatusega meesterahvad, siis on seda ilusam, kui säärast žesti kasutavad noored poisid. Täna istusin bussis ja ühest peatusest sisenesid kolm vene poissi, kes võisid olla umbes 14-aastased. Nad läksid kõik minu ees istuva kahe sõbra juurde ja surusid siis kordamööda mõlemal tõsise näoga kätt. See tseremoonia kestis üsna kaua ning oli ääretult soliidne. 
Tegelikult arvan ikkagi, et asi polegi kätefetišis, vaid viisakuses ja aupaklikkuses, mis kätlemisega kaasneb. Millisele naisterahvale ei meeldiks näha viisakaid noori mehi?

No comments: