Thursday, January 7, 2016

Aasta Mamma tiitli saamisele aitab kaasa ka hea suuvärk

Nopped pärinevad jõuludest, mil kolmekesi taas kokku tulime. Esimese jõulupüha õhtul liitus Skype'i vahendusel seltskonnaga ka me pere ainuke meesliige K, kes sedapuhku Aberdeenis jõule tähistas. 


Jõululaupäev. Vanaemal on käes pea liitrine jõulusiider.

V: "Kas ühest pudelist aitab või panen kaks?"
Ema: "Mis kaks... Meid on ju kolm!"

***

Joome alkoholivaba glögi.

V: "See glögi on nii lahja. Ma tahaks ikka midagi kangemat. Ma võtan viinakommi peale."

(Veidi hiljem)

M-L: "Võtsidki viinakommi peale vä?"
V: "Muidugi, mis sa nalja teed? Kui ma pean sihukest lörri jooma!"

***

V: "Ma lähen närvi, ma söön kohe ühe Vodka kommi ära, siis ma jään purju..."

(Läheb kõrvaltuppa)

V: (Veidi hiljem) "Ossa kärakas!"

***

Esimene jõulupüha. E, V ja M-L tulevad Toomkirikust Maria Listra ja Koit Toome jõulukontserdilt. V sammub meist kiirema sammuga eespool. 

E: "Vahi, kus põrutab üksi ees minema..."
V: (Pöördub tahapoole) "Nojah. Ma oskan siit koju minna küll."

***

Ärasõiduhommik. V tahab enne meie lahkumist mõnda jõulupilti saada ja üllatab ootamatult noortepärase sõnavaraga.

V: "Kas sina, Mari, oskad teha selfit niimoodi, et me kõik peale jääme?"

No comments: