Thursday, June 2, 2016

Modellide vanaemad ja ootamatud kanaarilinnud

MODELLIDE VANAEMAD

Olime modellid ERKI moe-show'l. Minu jaoks oli see esimene kord ja huvitav oli laval kogu sellest melust osa saada. Pärast lavalt maha astumist tegime teiste modellidega ühispilti. Huvitaval kombel olid paljusid tüdrukuid vaatama tulnud nende vanaemad. Nii tuli kellelgi mõte ka vanaemad pildi jaoks üles reastada - neid oli tõesti palju.

Teadupärast pole mu vanaema kõige pikem kriit karbis, millegipärast sattus ta aga kahe teise samasuguse päkapikuga viimasesse ritta. Kõik vanaemad sättisid end ridadesse, modellid kogunesid pildistamiseks nende ette, memmed poseerisid uhkelt.

Minu vanaema oma kahe väikese kaaslannaga hakkas aga tagareas hüppama. Et teda ikka pildil näha oleks. Neil oli endal nii lõbus seda teha, nad naersid ja muudkui kargasid seal nagu kummipallid. Rahvas muheles ja tegi hüppavatest vanaemadest pilte.


OOTAMATUD KANAARILINNUD

Oli reede õhtu. Hakkasin kodus magamaminekuks valmistuma, kui mulle helistas mingi sõber ja täristas kiiruga telefoni, et toob mulle 2 kanaarilindu. Umbes 2 sekundi pärast oligi keegi 2 kanaarilinnuga mu ukse taga, linnud olid toojal peos. Ta poetas nad mu lauale ja tõttas ise uksest välja.
Seal ma siis olin, 2 kanaarilinnuga. Esiteks polnud mul neid kuhugi panna, teiseks polnud mul neile süüa ega vett anda. Hakkasin internetist otsima loomapodi, mis öösiti lahti oleks - loomulikult ei leidnud ma seda. Kanaarilinnud püsisid aga kannatlikult laual ja vaatasid mind oma mustade terasilmadega.

No comments: