Wednesday, September 7, 2016

Üks ehitustolmu ja tööriistade hõnguline sissekanne

Eile öösel nägin unes naelu. 

Sest natuke enne seda olin käinud W korteri seintest naelu välja tõmbamas. Kui olin kohale jõudnud, andis W mulle haamri pihku, näitas, kust õlut saab (nagu päris ehitajatel ikkagi) ja tutvustas ülesannet, mis seisnes seinast välja turritavate naelte sõraga väljatõmbamises. (Sõrg on siis see haamripea tagumine haru, hämmastuge nüüd mu ehitusterminoloogia tundmise üle, eks ole.) Eriti uhke olin enda üle kordadel, kui mul õnnestus haamriga seinast kätte saada mõni nael, mille pea ära oli murdunud. 
Kopsimise taktimõõdu määrasid Linkin Park, Muse ja Avenged Sevenfold
Sõber naabrimees näitab tehnikat

Mõnus oli siis, kui nael tuli seinast kergesti välja ja neid sai järjest noppida kui rosinaid saiast. Mõni nael oli liiga sügaval ja sellised tuli hoopis sisse tagasi lüüa. Natuke saime tapeeti ka seina pealt maha kiskuda, seega olid tööülesanded tegelikult variatiivsed. Ning kuna ma polnud aastaid midagi ehitus- või lammutustööga seostuvat teinud, ei kustunud innukus ka siis, kui õhtu hilinedes üks vanaproua kopsimise pärast tõrelema hakkas. 
Üks paranormaalne haamer töötas vahepeal üksi ka veits

Varsti hakkas meil ikkagi vanaprouast kahju, lõpetasime kopsimise, jõime õlled lõpuni ja läksime laiali. Aga kui kellelgi peaks olema seinas mõned naelad, mis ette jäävad, siis nüüd teate, kellele helistada. 

No comments: