Monday, April 29, 2019

Aga äkki tulete oma mehe juurest minu juurde üle?

Käisin kaubanduskeskuses ja nägin jälle neid ilusaid mesikeelseid LHV-mehi, kes isegi 50-aastastele "tütarlaps" ütlevad ning kangesti teada tahavad, kelle juures me kõik oma pensione ikka hoiame. Toredad noormehed, teevad oma tööd, mis on kahtlemata täiega raske. Mina seda teha ei suudaks, kõik need inimesed, kes sind perse saadavad, ja need, kes sinust lihtsalt mööda kõnnivad, nagu oleksid õhk ... Aga nende nägemine tõi mulle pähe ühe utoopilise mõtte. 

Need LHV-mehed küsivad tavaliselt, mis pensionifondis ma oma raha hoian, ja siis ütlevad, et ou aga jäta see pensionifond kus kurat ja tule hoopis meie omasse. Onju. Lihtsalt teevad ettepaneku, oma lõhnastatud ja hästi treenitud kehades, geelitatud soengutes, triigitud särkides ja peensusteni lihvitud viisakustes, et meie fond on parem kui su praegune, tule meile.

Huvitav, missugune oleks maailm siis, kui inimesed ennast samamoodi väljavahetamiseks pakuksid? Lähedki kaubanduskeskusse ja seal seisab Prisma ees aatriumis mingi ülišarmantne noormees palja lihaselise ülakehaga läikivmusta Mercedese vastu nõjatumas, roos hambus, ühes käes "A" vääriliseks hinnatud doktoritöö, teises kuldse retriiveri kutsikas, kel roosa pael kaelas. Ja siis ta peataks sind mehiselt resoluutse, kuid samal ajal õrnust täis häälega: "Vabandage, tütarlaps! Kellega te praegu koos olete? Ahah, et Matiga. Aga näete, mul on siin uhiuus Mercedes ja kutsikas ja äkki tulete hoopis minu juurde üle? Arvutist võime siin kohe vaadata, füüsilised näitajad on kõvasti paremad kui teie praegusel mehel, rinnalt surun 130, kükk 150, jõutõmme 180. Siin on kõik organisatsioonid, milles ma vabatahtlikutööd teen, siin mu ülikoolikraadid, selle õigusteaduste doktoka siin tegin niisama igavusest ... Muide, ületulemine on väga lihtne, näete, siia-siia pange allkiri ja tehtud. Ah et ei oska praegu niimoodi otsustada, no hästi, mõelge siis. Imelist päeva teile!"

Uue fondiga liitumisel on minu arust kuidagi nii, et ise ei pea üldse vana pangaga ajama neid räpaseid asju ja suhte lõpetamist, uue fondikad korraldavad kõik ise ära. Ja selles minu süsteemis võiks ka nii olla. Et kui kinni püütud naine kirjutabki lepingule alla, siis see uus Mercedese-tüüp helistab Matile ja seletab, et nüüd on selline lugu. Imelist päeva teile!

2 comments:

Triin said...

Suurepärane idee! :)))

M-L M said...

Siiski tasub vast rõõmustada, et mitte reaalsus, sest vastasel korral ei laseks vist keegi oma elukaaslast enam üksi poodi :D