Saturday, June 29, 2019

BAM on müügil! (Ja šokeerib juba oma roppustega emasid)

Minu teine luulekogu "Blondiine armastav mees" on viimaks valmis. Võrreldes "Paradoksidega" on see mitu kraadi kangem, sisaldades halastamatut igapäevarealismi, südamevalu, veini, seksi, kehalisi iseärasusi ning suurel hulgal (asjakohaseid) roppuseid. 

Olen sõpradega nalja teinud ja öelnud, et see on luulekogu, mida sa ei taha, et su ema loeks. Aga nali naljaks. Kui olin kõige alumise pildi oma Facebooki postitanud, ei läinud kaua, kui kirjutaski mu ema, kes ütles, et ta "ehmatas veidi ühte nendest luuletustest lugedes". BAMi lugedes tuleb emadel aga julgus kokku võtta, sest selles on materjali, mille kõrval näivad allolevad luuletused nagu lihasrakud lihasööja bakteri kõrval. Näiteks nagu luuletus "Vittsütikuga pomm". Või "Vibraatorile". Või "Millal ma sinuga kindlasti ei seksi". Või need, mis sitast räägivad. 

BAM on ilus, aga terav. 

Ja nüüd ka Rahva Raamatu poodides müügil! 
Algus ...
... ja üle poole aasta hiljem

No comments: