Sunday, July 14, 2019

Kallid noored, kes te loete luulet

Täiega suur respekt teile. 

Teile, 13-20-aastased tüdrukud ja poisid, kes te luulet loete (ja vahel ka kirjutate). Teile, kes te armastate luulet isegi rohkem kui mina selles vanuses. Sest kuigi ma lugesin superstaare, nagu Charles Baudelaire, Doris Kareva ja Charles Bukowski, ei tarbinud ma tundmatute tegijate loomingut, nagu teie praegu minu ning mu tuttavate oma. 

Aitäh, et käite kirjandusõhtutel, ostate meie luulekogusid ja jälgite meid Instagramis. Mis sellest, et me kõik ei ole rupikaurid või kristiinaehinid. Aitäh, kes te meile alati kirjutate, kui meie looming teid puudutab, ja aitäh, et hoiate luule jaoks oma elus kohta, isegi kui keegi arvab, et see pole lahe. See on eriti badass. 

Te olete inspiratsiooniks meile kõigile.

Aitäh.

No comments: