Friday, September 26, 2014

Tooteesitluste võlusõna on "tasuta"

Kõige eest maksma harjunud eestlane on skeptiline isegi siis, kui tahad talle midagi tasuta anda. Täna jagasime Janettega inimestele kassitoitu ja koerte närimiskonte. Tasuta. Aga seni, kuni sa ei maini sõna "tasuta", on õhk skeptitsismist paks.

Tüüpiline olukord:

Meie: "Tere, kas teil koera või kassi on?"
Inimene: "Eee..."
Meie: "Koera või kassi? On teil?"
Inimene: "Noo... Ei..."
Meie: "Me lihtsalt jagame koertele ja kassidele toitu praegu. (And here comes the magic word) - Tasuta saate proovimiseks, kui teil kodus loom on. [+ Terve hunnik ebahuvitavat lisainfot]"
Inimene: (Kelle nägu läheb selgemaks kui õhk pärast kevadist vihmasadu) "Jaa! Mul on küll kass. Lausa kaks kassi. Ja siis on mu naabril ka veel kass. Ja tütrel ja tema lastel ka. Koeri on ka."

Aga tänu sellele, et mõni jääbki lõpuni skeptiliseks, on mul esmaspäeval varjupaigale jälle natuke külakosti viia :)
Loomateemalist postitust illustreerib seekord minu kadunud parim sõber, kes on üks põhjustest, miks varjupaik mu elus nii tähtsa rolli on saanud

No comments: