Monday, October 6, 2014

A mis me seal koorilaagrites üldse teeme?

Sel nädalavahetusel käis üks tore koorike paaripäevasel pummelun...tähendab, koorilaagris rasket tööd tegemas ja "Lauluragina" konkursiks valmistumas. Pummelung oli siiski ka, aga see tuli alles hiljem. 

Kõigepealt oli palju laulmist ja seekordses laagris oli ka palju tantsimist, sest mis oleks üks õige sõunumber ilma korraliku koreograafiata. Kuna TÜS polnud varem kuigi palju oma etteastetesse tantsimist lõiminud, sai meil tavapärasest isegi rohkem nalja. 
"Ära lahku must veel"

Proovide vahepeal sõime, kartsime kummitusi, avastasime daamidega kooli pealt salajasi privaatvetse, tutvusime Tabiverega, imetlesime imekaunist sügist ja värvilisi puid, mõtlesime paari neiuga TÜSile uue hüüdlause välja (Võit või surm!), ristisime selle aasta koorirebaseid, vaatasime nende näidendeid ja mängisime vanu häid koorimängukesi. 
***
(paar pärlit on varasematest laagritest ka)

H: "Mulle küll jogurt ei meeldi. Jogurtil on selline laudalehma maitse."

***

Dirigent: "Võib-olla ma ei näidanud ka päris selgelt, vabandust, ma söön praegu kommi."

(On tagareas laulvatele inimestele enda nähtavaks tegemiseks toolile roninud): "Kui ma siit nüüd alla lendan, siis te laulate ikka edasi!"

***

M: "H, mis sa arvad, kas Mannu kleit läheb kortsu, kui ma selle niimoodi kotti panen?"
H: "Kust mina tean, kas Mannu kleit otsustab kortsu minna või mitte. Ega ma mingi kleidilausuja ole!"

Juba viiendat aastat minu teine pere. 

* Pildid tegi H koostöös oma mobiiltelefoniga

No comments: