Thursday, October 9, 2014

Lähen tuulutan natuke oma lulle

Mul on rõõm teatada, et järgmisel kolmapäeval, 15. oktoobril kell 19.00 toimub Tartu Ülikooli kirikus (Jakobi 1) Sügispäevade raames järjekordne Luulevabadus (https://www.facebook.com/events/769369989793082/?fref=ts). 

Ma arvan, et on ilmselge, et minusugune edev mutt läheb taas sinna oma asjadega taidlema. Edev võin ma ju olla, aga see ei tähenda, et ma halvematel päevadel selle idee õigsuses ei kahtleks ja end aeg-ajalt ärevana ei tunneks. Lisaks oli mul plaanis selle sündmuse jaoks terve hunnik uusi värskeid lulle valmis vorpida, aga praegu tundub, et jõuan kirjutada ühe täiesti uue ja piirdun laias laastus lihtsalt sellistega, mida ma eelmisel Luulevabadusel ei esitanud (ja olen ka muidu vähem esitanud, kui üldse).


Sõbralikke nägusid oleks tore näha, ja inimesi, kes ütleksid mulle pärast, et: "Kuule, mul ei tekkinud isegi kordagi soovi endal kõrvu peast rebida ja neid oma pulbitsevas kannatuses keeta."


Okei, seda vist A.R mõtlebki, kui ütleb mu ulmejuttu kommenteerides, et olen liiga melodramaatiline.

No comments: