Thursday, October 2, 2014

I don't know about you, but I'm feeling 22

Ehk eile oli järjekordne hea päev, mil ma 19 sain. Okei, tõele au andes sain tegelikult 23, aga ma arvan, et sellises eas naisterahval võiks juba olla õigus ise valida, kui vanaks ta saab :D
Alates ajast, mil ma Tartusse kolisin, on enam-vähem iga sünnipäev olnud äärmiselt sisukas ja kuhjaga positiivseid hetki täis. Mõned neist on alljärgnevad:

* Eile täitus sel ajaveebil 1000 vaatamist, väga tore nüanss sellesse päeva.

* Jagasin oma sünnipäeva ülemaailmse muusikapäevaga. Palju õnne muusikale ka!

* Sõnumid, telefonikõned, Facebooki- ja reaalõnnitlused nii hetke parimatelt sõpradelt kui ka neilt, kellest viimati kuulsin aasta tagasi oma eelmisel sünnipäeval; neilt kes elavad praktiliselt kõrvalmajas ja neilt, kes teisel pool ookeani. Mu õnnetu saatus on see, et inimesed lähevad mulle alati väga hinge ja selle tagajärjel oli mu põhjamaine süda eile õhtuks sulanud nagu kõhutantsijanna meik pärast kuuetunnist postil keerlemist.

* Šokolaad

* Sobivalt oli eile minu lemmikpraktikum, mis hõlmab endas luuletekstide analüüsimist.

* Spontaanne külastus "Tavernasse" K ja Mintsuga. Nad teevad seal mu lemmikut veganpitsat. Meile tegid ka eile, see oli neist kena. 

* Kallistamine

* Kui ma parasjagu K südamlikku sünnipäevakaarti lugesin, otsustas K mu kõrvaauke veidi uuendada, mis tähendas, et ta tegi mulle sisuliselt uued kõrvaaugud:D Keset Raekoja platsi. See iseenesest polnud väga südamlik kogemus, aga ma hindan siiski selle daami ettevõtlikkust. Ja noh, selili saab ju ka alati magada.

* Õhtul oli igakolmapäevane proov maailma parima kooriga, mil nimeks Tartu Üliõpilassegakoor. Ütleme nii, et sealsete inimestega on ikka vedanud. 

* Pärast koori läksime väiksema lauluseltskonnaga Big Beni, et koorilaagri jaoks rebaste saatust planeerida. Sai sünnipäevaõlu ka ikkagi ära joodud ja Monsu jagas lahkelt oma kartuleid. 

* Kodus ootas mind üks tore isetehtud kook

* Natuke pärast kella ühtteist helistas mulle mu armas endine ämm. Jutuajamised temaga on ikka üdini positiivsed olnud. 

* Minuteid enne südaööd otsustas mu nina taas iseloomu näidata, aga mu sünnipäeva puhul produtseeris ta verd kõigest paar minutit :D Igati positiivne seega.

Mina tänan!

Aa, muide. Kaotatud kindapaare: Kaks

No comments: