Monday, October 20, 2014

Lauluraginast ja sellest, kuidas angiin paneb su arstidest rohkem aru saama

Lauluraginast

Nädalavahetusel Valgas toimunud koorifestival Lauluragin oli igati tore ettevõtmine. Palju häid koore, muusikat ja muidugi suurepärast TÜSi seltskonda. Lõppkokkuvõttes sai Tartu Üliõpilassegakoor sel pühal festivalil suisa kolmanda koha ja nii palju, kui inimestega rääkisin, olid kõik sellega üsnagi rahul. 
Nunnud enne lavale minemist
"Bohemian Rhapsody" (pilt ajalehest Valgamaalane)
Meie "Tango" püssid (pilt ajalehest Valgamaalane)

Oli Anti Kammiste bänd, oli Teele Viira, Raimondo Laikre, Veronika Portsmuth, militaarmuuseum ja 18 narivoodiga kasarmu, relvade kokkupanemisõpetused, oma ööbimiskohast avastatud armas kauakadunud tuttav (kelle koor Vox Populi lõpuks ka selle konkursi kinni pani) ja palju muud.

Kes tahab, saab rohkem lugeda siit: http://kultuur.err.ee/v/muusika/a0ae41e7-c316-49a4-befd-14a8a814ef7e

Muuhulgas tegi eelnimetatud üritus mind vähemalt 70% tugevamaks, sest mida aeg edasi, seda kõrgemaks läks mu palavik ja seda enam hakkas kurk mu normaalset funktsioneerimist pärssima. Pühapäevalõunase proovi ajal istusin laval ja värisesin vappekülmades nagu rasvunud maadam trenažööri nähes. Mis pagan mul viga oli?

***
Kuidas angiin paneb su arstidest rohkem aru saama

Eile õhtul suutsid A ja netist leitud lood inimesi lämmatavatest hiigelmandlitest mu päris korralikult ära hirmutada. Seega helistasin täna hommikul arstile. Kokku tegin seda umbes kaks tundi, sest perearsti number oli kogu aeg kinni. Tüüpiline, mõtlesin, haigushooaeg. Olin juba igasuguse lootuse kaotanud, kui viimaks vastati mu kõnele. Ma muidugi ei oodanud, et võiksin sellisel arstide jaoks kiirel perioodil vastuvõtuaja saada enne paari päeva, aga kui olin oma sümptomeid kirjeldanud, kuulsin kuut kõige ilusamat sõna maailmas:

"Kas te täna saaksite läbi tulla?"

Kui küsisin, mis ajal peaksin minema, öeldi, et läheksin niipea kui võimalik. Ma ei mäletagi, et oleksin kunagi nii kiiresti arsti juurde pääsenud, mis on ju ühest küljest hea, aga teisest näitab, et olukord pole just parimate killast. 

Ja sellepärast olengi ma vahel pidanud arsti ukse taga pikalt ootama. Või olen aja saanud alles nädala pärast. Mu senised kaebused on olnud tühised, lihtne külmetus või gripp. Tol hetkel tundub muidugi, et see minu tühine gripp on kõige hullem asi maailmas. Aga tegelikkuses on ajal, kui mina arsti ukse taga kannatamatult ootan ja Eesti meditsiinisüsteemi kirun, selle ukse taga keegi, kellele öeldakse, et kui ta oleks natukene hiljem tulnud, oleks asi juba väga hull ja vajaks viivitamatut operatsiooni.

Lahkusin arstikabinetist ägeda mandlipõletiku diagnoosi ja antibiootikumiretseptiga. 

1 comment:

Anonymous said...

Tere sõbrad, see on minu tunnistus. oleme abielus 5 aastat ja koos 9 aastat. meid lahutati 4 kuud. Ta soovib ja ei taha meie abielu päästa. Oleme olnud suurepärane paar (vähemalt ma uskusin seda) ja vaidleme harva. Kuud enne kodust lahkumist oli ta nii passiivne ja magas palju. Sain aru, et tal oli kellegagi emotsionaalne suhe ja ta kinnitas, et ta on tema vastu köidetud. Siis ütles ta, et pole minusse enam armunud ega saa minuga elada. Ma palusin, nutsin ja nii mitu kuud. Ma vajasin nii palju abi ja soovin, et mu abikaasa pöörduks minu juurde tagasi. Sirvisin Internetis, kui nägin daami ütlust, kuidas dr Ajayi oli suur õigekirjalooja, kes aitas fibroidi ravida ja kas ta suutis saada oma lapse, kes omakorda taastatud rahu kodus. ta loobub tema kontaktisikust ja ma kopeerisin selle, alguses olin skeptiline ühenduse võtmise suhtes, kuid mul on tõesti vaja oma probleemile püsivat lahendust, nii et saadan talle tema olukorda selgitava sõnumi. Ta käskis mul olla kindel, et mu mees tuleb pöördudes minu poole, kui peaksin tegema nii, nagu ta oli käskinud, tegin kõik, mis ta käskis mul teha, ja neljandal päeval sain temalt vabandust palunud teksti, milles ta ütles, et ta ei tea, mis tema ümber tuli, sel õhtul tuli ta tagasi koju ja palus. kõigi tema valede tegude eest ja sellest ajast alates on meie armastus ja abielu olnud tugevamad. Tahan tänada erilist tänu suurele loitsimeistrile dr Ajayaile tema hea töö eest ja selle eest, et ta mind elus taas õnnelikuks tegi. Kui teil on sama perekonnaseisu küsimus või teil on muid probleeme, mis teid vaevavad, pöörduge täna dr Ajayi poole e-posti aadressil: Drajayi1990@gmail.com või Whatsapi numbrile: +2347084887094. Ta on võimeline täitma igasuguseid loitsusid, millest võite mõelda, ma olen elav tunnistus.