Sunday, October 26, 2014

Mikrofeilid (aka esimese maailma probleemid)

Mikrorõõmudest kirjutasin natuke siin. Et asi oleks ikka tasakaalus, leidsin ka terve rea pisiasju, mis võivad muidu igati heale päevale laastavalt mõjuda. Paljude asjade kohta siit nimekirjast võib öelda, et see võib isegi teatavas koguses huumorit pakkuda, kui see parajasti sinuga ei juhtu. 

* Picture this. Pesed rahulikult hambaid. Su unine pilk eksleb vannitoas ringi ja jääb viimaks pidama harjatopsile, kust avastad enda hambaharja. Kelle kuradi hambaharjaga sa ennast pesed?
* Kui mõni eluks vajalik programm visa meelekindlusega jätkuvalt kokku jookseb.

* Kui oled duši all kätte saanud just selle õige kuumuse, aga pead ajanappuse tõttu ikkagi mingil hetkel kraani halastamatu liigutusega kinni vajutama ja Nirvaanast tagasi reaalsusesse pöörduma.

* Hõõruvad jalanõud, kui käia on veel palju.

* Üks vastikumaid tundeid maailmas on see, kui oled veendunud, et tunned mõnda inimest kusagilt, aga ei suuda meenutada, kuidas te tutvusite. Kas te üldse olete tuttavad või on ta keegi, keda oled bussis paar korda jõllitanud? Kas ta on su eksi uus tüdruk, loengukaaslane, keegi, kes sulle kaks kuud tagasi Rüütli tänaval oma südant puistas või "Taverna" ettekandja? Ja see häirib sind nii kaua, kuni õige vastuse teada saad.

* Kui tead täpselt, mida keerulises olukorras öelda...siis, kui võimalus juba ammu möödas on.

* MUPO. Isegi kui sul on pilet olemas, jätab süda alati neid helkurveste nähes löögi vahele. 

Teki tekikotti panemine. Ma tean, et see on idiootne, aga pole palju asju, mis mind nii närvi suudaks ajada nagu teki tekikoti sisse ajamine. Ma pole füüsiliselt kuigi tugev ja see protseduur vajab päris palju jõudu, osavust ja kannatust muidugi ka. Kui ilus oleks maailm, kui mul õnnestuks kuidagi ära rääkida inimene, kes kogu mu ülejäänud elu mulle tekke erinevatesse ümbristesse paigutaks...

* Kui avastad, et saade, mida kindlasti vaadata tahtsid, algas tund aega varem, kui olid arvanud, ja on juba lõppemas.

* Kui enne elulise tähtsusega üritust hakkab paduvihma sadama ja sul pole ei mütsi ega vihmavarju. 
* Kui oled poes ja müüja tuleb küsima, kas saab sind kuidagi aidata. Iseenesest on see ju kena, aga kui sa pole maailma kõige sotsiaalsem inimene, siis tundub selline planeerimata suhtlus liiga pealetükkivana.

* Kui su MP3-e aku saab keset väga pikka reisi tühjaks ja seda laadida pole võimalik.

* Sul tuleb öösel voodis mõni miljoni dollari mõte. Noh, sinu arust muidugi. Selleks võib olla lahendus mingile olukorrale, uus luuletusealge või romaaniidee, aga igatahes tundub see tol hetkel su jaoks suurepärase mõttena. Sa ei viitsi voodist tõusta, et seda üles kirjutada. Mõttetu, sest nii hea mõte jääb ju ikka hommikuni meelde. Ja muidugi ei mäleta sa seda enam hommikul. 

* Kui pead pettuma kelleski, kes tundus pikka aega ideaalne.

* Kui oled arvanud, et kommipakis on veel vähemalt mitu kommi, aga need osutuvad lähemalt inspektsioonil kõigest paberiteks.

* Turvamees, kes toidupoes hoolikalt su liiga pikale veninud toiduvalimist jälgib ja sulle kõikjale järgneb. Ei, ma pole varas, vaid lihtsalt: 

1) Kaalude tähtkujust ja seega
2) vajan keskmisest inimesest otsustamiseks rohkem aega
3) olen toidu suhtes keskmisest inimesest valivam
4) püüan oma vähest raha millegi võimalikult mõistliku peale kulutada

* Ebaõiglus, mille lahendamine pole sinu võimuses.

* Pikale veninud vastus su ülimalt pakilisele kirjale.

* Kui aeg liigub tegelikult aeglasemalt, kui tundub. 

***
Saatke mulle vabalt oma ebamugavaid hetki ka, hädaldagem koos!

1 comment:

Anonymous said...

Tere sõbrad, see on minu tunnistus. oleme abielus 5 aastat ja koos 9 aastat. meid lahutati 4 kuud. Ta soovib ja ei taha meie abielu päästa. Oleme olnud suurepärane paar (vähemalt ma uskusin seda) ja vaidleme harva. Kuud enne kodust lahkumist oli ta nii passiivne ja magas palju. Sain aru, et tal oli kellegagi emotsionaalne suhe ja ta kinnitas, et ta on tema vastu köidetud. Siis ütles ta, et pole minusse enam armunud ega saa minuga elada. Ma palusin, nutsin ja nii mitu kuud. Ma vajasin nii palju abi ja soovin, et mu abikaasa pöörduks minu juurde tagasi. Sirvisin Internetis, kui nägin daami ütlust, kuidas dr Ajayi oli suur õigekirjalooja, kes aitas fibroidi ravida ja kas ta suutis saada oma lapse, kes omakorda taastatud rahu kodus. ta loobub tema kontaktisikust ja ma kopeerisin selle, alguses olin skeptiline ühenduse võtmise suhtes, kuid mul on tõesti vaja oma probleemile püsivat lahendust, nii et saadan talle tema olukorda selgitava sõnumi. Ta käskis mul olla kindel, et mu mees tuleb pöördudes minu poole, kui peaksin tegema nii, nagu ta oli käskinud, tegin kõik, mis ta käskis mul teha, ja neljandal päeval sain temalt vabandust palunud teksti, milles ta ütles, et ta ei tea, mis tema ümber tuli, sel õhtul tuli ta tagasi koju ja palus. kõigi tema valede tegude eest ja sellest ajast alates on meie armastus ja abielu olnud tugevamad. Tahan tänada erilist tänu suurele loitsimeistrile dr Ajayaile tema hea töö eest ja selle eest, et ta mind elus taas õnnelikuks tegi. Kui teil on sama perekonnaseisu küsimus või teil on muid probleeme, mis teid vaevavad, pöörduge täna dr Ajayi poole e-posti aadressil: Drajayi1990@gmail.com või Whatsapi numbrile: +2347084887094. Ta on võimeline täitma igasuguseid loitsusid, millest võite mõelda, ma olen elav tunnistus.