Sunday, September 27, 2015

Rubriigist "Esimesed" - Hollywood ja Elron

1. Reedesest korraks-sõbra-juurde-plaanist sai ootamatult elu esimene klubi Hollywood külastus. Aga teate, mulle täitsa meeldis. Nii palju, kui klubi meeldida saab. Üks asi, mis minu jaoks peo headust näitab, on see, kui diskor mingitel hetkedel muusika maha keerab ja siis on selgelt kuulda, kuidas inimesed laulusõnu kaasa ruiravad. Neid inimesi oli reedel palju, nagu ka head muusikat. Ma mõtlen, nii head, kui klubis olla saab.

Natuke õudne oli, kui üks noormees täiesti ootamatult näoli põrandale kukkus ja sinna liikumatult lebama jäi, aga eks neid langeb teinekord Tartu klubides samamoodi. 

Boonusena oli Hollywood täidetud pulgakommidega, millele kõigil külastajatel vaba ligipääs oli.


2. Minu lemmikpaar K ja T olid Soomest nädalavahetuseks Eestisse T sünnipäeva tähistama tulnud. See tähendas, et sain esimest korda kogeda Elroni võlusid, selle liiklusvahendiega Raplasse sõita ning loota, et K ja T oma suures armulikkuses mu Rapla rongijaamast auto peale korjavad ja ühte väikesesse alevikku edasi transpordivad. Õnneks just nii läkski. Minu arust on tore, et nii vanad liiklusvahendid nagu rongid endiselt au sees on ja inimesed nendega reisida tahavad. Rongiga sõitmises on midagi vanaaegset ja romantilist; rongis on selle erilise atmosfääri tõttu mõnus lugeda või kirjutada ning lisaks liigub rong kiiresti ja vaikselt. 

T armas perekond, sümpaatsed sõbrad, kaunis kodu, "Hundimäng", rikkalik toidulaud ja õhtune meeleolukas kitarri-laulupidu ei pannud mind seda väljasõitu kahetsema. Tunnustuse peab saama ka üks T kahest koduloomast, kes ei lasknud mul end öösel üksikuna tunda. Nimelt magasin K ja T-ga ühes toas, aga erinevalt neist ei jaganud ma kellegagi voodit. Selle olukorra otsustas lahendada T hermafrodiitne kass, kes magamaminekuks end mulle nurrudes lõua alla kerra sättis. Sellepärast kassid vist vanatüdrukute seas nii popid ongi :D

No comments: