Sunday, September 6, 2015

Vabal ajal olen komplimentidega üle külvatud... MITTE

Läheme E-ga linna talle kleiti otsima. E valib omale pikka aega linna minemiseks riideid ja kui oleme viimaks õue jõudnud, ütleb:

"Ma poleks ise küll julgenud selliste riietega välja tulla."
Mina: "Aga miks sa siis tulid?"
E: "Sest sina oled minuga kaasas."

***

Mul on praegu pöial väga katki, mistõttu pidin laskma eile A-l endale punupatsi teha. Vähe sellest, et vaene mees pidi seda esimest korda tegema, ta polnud just kõige rohkem rahul materjaliga, millega töötama pidi.

A: "No sulle ei saa teha seda asja. Sul on liiga lühikesed juuksed."

4 comments:

Arlu said...

:D isegi mul oli patsimaterjali rohkem kui sul

M-L M said...

Oli sul jee, kiilapall.

Janari said...

Ma arvan (jällegi oma kogemustele toetudes), et kõige parem on õppida punupatsi vms tegema (ja seda ka reaalselt teha) ikka öösel, pealambi valgel ja Capten Morgan julgustamas. ;)

M-L M said...

tundub, et sul on, mida meenutada :D