Sunday, May 6, 2018

Mida teha, kui endas kahtled

Vana trikk, aga tegelikult ka töötab: "What would X do?"

Ma olen seda nii mõnigi kord kasutanud. Enamasti siis, kui kellegagi on tekkinud mõni konflikt, tüli, arusaamatus, vaidlus. Mulle meeldib sellistel hetkedel mõelda mõne oma eeskuju peale. Mida teeks selles olukorras keegi, keda imetlen ja austan? Kas ta oleks minu poolt ja minuga samal arvamusel või toetaks hoopis seda, kellega vaidlen? Päriselt, see aitab nii mõnigi kord perspektiivi paika saada.

Kui vaidlus on haripunktis, siis pole ehk selle mõttemängu jaoks alati aega, küll aga tuleb see kasuks hiljem, kui olen üksi ja tekib küsimus, kas tegin ikka õigesti. Äkki oleks pidanud leplikum olema? Äkki oleks pidanud endast rohkem andma, rohkem pingutama, et kompromissi saavutada? 

Mida oleks teinud Audrey? Jared? Stephen? Jordan? Salvador? Brigitte?

Sedasama?

Siis tegin ilmselt õigesti. 

No comments: