Tuesday, October 23, 2018

KELLELE MA KIRJUTAN

ma näen sind
noor neiu
kes sa keskpäeval
kesklinnas
teisel pool ülekäigurada
nutad
harva näeb inimesi
avalikus kohas nutmas
eriti veel nii varjamatult
nagu sa oleks viidud seisu
kus on võimatu teeselda
et kõik on hästi

sul ei ole häbi
on ainult kurb

ma näen sind
naine õhtul
Rimi kassajärjekorras
kui su sülest
pudenevad ostud
sest sa ei arvanud
et korvi läheb vaja
kolmas kord
kukub see pagana kohuke
kuhja tipust ja usu

ma tean seda tunnet

ma näen sind
noor armastuses pettunud mees
kes sa istud
kortermaja viiendal korrusel
aknalaual 
teed suitsu
ja sul on kõigest ükskõik
istud seal
pimedas öös
kuulad
mööduvaid sireene
paned silmad kinni
tõmbad järgmise mahvi

las läheb

ma kirjutan teile
sest näen teid
oma igapäevades
luules
endas

No comments: