Saturday, October 13, 2018

Haapsalus on sügis

Saladuslikud uksed
Haapsalu inimesed on väga helded oma üleliigset vara tasuta ära andma. Prügikastide kõrvalt võib leida nii madratseid, pesumasinaid, elutoasektsioone kui ka ilusaid vanaaegseid kummuteid. Nagu näha, siis ka põnevaid jalavarje
 Ma ei tea, minu jaoks on see nägu alati kuidagi tontlik olnud ja tekitab õõva. Kui seda liiga kaua vahtida, siis võin kindel olla, et pildil olev maadam tuleb mind unedesse kummitama. Liigume parem järgmise pildi juurde ...
 Palju parem. Vikerkaar lahel ja kalamehed oma kalameheasju ajamas
 Kalameestelt sai oma osa ka üks näljane vares
 Ma olen kastanimunadest sõltuvuses :D Ma ei saa reaalselt edasi minna, kui pole taskuid neid täis korjanud. Muidugi on munad ilusad ainult ühe päeva, enne, kui ära kuivavad. Aga see värv, sile pind, see läige, just nagu lakilt saadud, see kuju ... Pole ime, et mul iga sügis taskud kastaneid täis on
Rubriigist "Filolooge rõõmustavad sildid, vargaid mitte nii väga rõõmustavad"
 Käed taskus, ikka turvaliselt oma kastaneid hoidmas
Haapsalus on fotoalbumid. Nagu neist näha, polnud ka väike Mari-Liis just hommikuinimene
Siin sain vist kuueseks. Mu lemmikkingitus oli üks kassiga märkmik ja harilik, ma olin ikka nii õnnelik, et saan nüüd tähtsaid asju kirja panna. Nagu professor!
Aga lõppude lõpuks suudavad ühe tüdruku väga õnnelikuks teha ka jänesed.

No comments: