Friday, July 24, 2015

Tere, Tallinn ehk Annelinnast Pelgulinna

Minu korteriotsingud on lõppenud. Neile, kel selline asi ees seisab, soovitaksin siinkohal Facebooki gruppe, kus pakutakse ilma maakleriteta üürikortereid. Aja jooksul ilmus neisse gruppidesse pidevalt häid pakkumisi, kuigi mul aitas korteri leida kuulutus, milles oma otsitud kodu ise kirjeldasin. Üllatuslikult kirjutasidki mulle mitu inimest, kel varuks väga ahvatlevad pakkumised. Pärast kiiret retke Tallinnasse ning paari allkirja see katsumus viimaks läbi saigi. 

Alles kolisin Annelinna, kui juba saab minu uueks koduks Pelgulinn. Ja seda ülehomsest. Logistilistel põhjustel on pakkimine keeruline, sest esialgu saab kaasa võtta vaid kõige hädavajalikuma. Avastasin, milline kohutav ahnepäts ma olen, sest tahaks ju kohe kaasa võtta kõik, mis elu mugavamaks teeks. Samas ähvardavad kohvrilukud juba praegu rebeneda, kuigi pakkimata on veel toidunõud, voodiriided ja apteek. Vähemalt siis, kui keegi mind pühapäeval selle kodinahunnikuga nägema peaks ja pilkavalt küsiks: "Kolima hakkad või?", saaksin ausalt vastata, et jah, kusjuures hakkan küll :D

Aitäh kõigile kaasaelajatele ja abilistele,

te olete armsad. 

No comments: