Friday, November 28, 2014

Rubriigist "Vahvad Vestlused" ehk Kuidas ma katlakivieemaldajat jõin

Leidsin ühe võluva MSN-i vestluse oma noorusaegadest, TRUE STORY:

Mann. | ütleb:
ega ma meelega ei joonud
okei
See oli nii
Tegin endale teed, või noh, mitte teed, aga seda oma firmajooki
kuum vesi siirupiga

arlu ütleb:
nu

Mann. | ütleb:
rämee hea on see
nii siis jõin seda ja olin omadega rahul, kruusitäie jõin ära ja vaatasin superstaari
E tuleb mingi hetk ukse peale ja küsib, et kuule ega sa ometi seda vett ei joonud sealt veekeetjast
mul oli nagu et jaa jõin ikka

arlu ütleb:
:D

Mann. | ütleb:
E läks näost roheliseks, ütles, et seal veekeetjas oli katlakivieemaldaja sees :D

Mann. | ütleb:
mul oli suht tänks, et keegi mulle ka ütles, kurat VEEKEETJAS PEAKS OLEMA VESI, MITTE KATLAKIVIEEMALDAJA, keegi ei öelnud midagi 
Ma ei pea selliseid asju loomulikust intelligentsist eeldama

arlu ütleb:
mis sai???
see on mürgine ju gaaash

Mann. | ütleb:
on jah, E oli jummala ähmis
kunagi jõi krissu lilleväetist
me ikka peame kõike suhu ajama endale

4 comments:

Katu said...

Normal..me põlvneme ikka samast kärsslaste põlvkonnast...Ma jõin küünelakieemaldajat :D

M-L M said...

kunagi peame oma stiilis kokteilipeo tegema, katlakivieemaldaja on minu poolt!

kolonel A. Buendia said...

Nojah, tagasivaates on küll naljakas mõelda, mida sai endale näost sisse aetud, aga samas see mürk ju kees ilmselt ära seal veekeetjas :D

M-L M said...

sellegipoolest ei kordaks :D